РЭКЛАМНАЕ АГЕНЦТВА

Алгарытм працы рэкламнага агенцтва

«Гэта немагчыма!» - Сказала Прычына.
 «Гэта неразважлівасць!» - Заўважыў Вопыт. 
«Гэта бескарысна!» - Адрэзала Гонарлівасць.
«А ты паспрабуй ...» - Шапнула Мара


1) Выберыце адзін з рэкламных накірункаў  і стварыце свой рэкламны прадукт.
Для рэкамендацый па стварэнні рэкламнага ліста прайдзіце па ссылцы націснуўшы на абраны накірунак. 
  1. З гісторыі ўзнікнення  трапецыі
  2. Трапецыя. Сярэдняя лінія трапецыі
  3. Раўнабедраная трапецыя.  Прамавугольная трапецыя
  4. Прымяненне ў паўсядзённым жыцці

2) Паспрабуйце сябе ў ролі стваральніка інтэрактыўных гульняў. Стаўшы сапраўднымі экспертамі па свайму раздзелу, распрацуйце серыю пытанняў рознага ўзроўню складанасці.У гатовы шаблон інтэрактыўнай гульні "Свая гульня" унясіце свае пытанні, расставіўшы іх па ўзроўні складанасці, і адказы на іх.
https://docs.google.com/presentation/d/1FR3tkDfs9NI95V_vaGIbf43plYZatnEwMyLMfqiK9BI/edit#slide=id.p16


3.    Дамашняе заданне

Для таго, каб рэклама спрацавала, патрэбна каб яе ўбачыла як мага больш людзей, а таму станьце суаўтарамі Google прэзентацыі "Трапецыя" і мы размесцім яе ў свабодным доступе на Google hrome