Алгарытм працы
рэкламнага агенцтва
1) Выберыце адзін з рэкламных
накірункаў і стварыце свой рэкламны
прадукт.
«Гэта немагчыма!» - Сказала Прычына.
«Гэта
неразважлівасць!» - Заўважыў Вопыт.
«Гэта бескарысна!» - Адрэзала Гонарлівасць.
«А ты паспрабуй ...»
- Шапнула
Мара
Для рэкамендацый па стварэнні рэкламнага ліста прайдзіце па ссылцы націснуўшы на абраны накірунак.
- З гісторыі ўзнікнення трапецыі
- Трапецыя. Сярэдняя лінія трапецыі
- Раўнабедраная трапецыя. Прамавугольная трапецыя
- Прымяненне ў паўсядзённым жыцці
2) Паспрабуйце
сябе ў ролі стваральніка інтэрактыўных гульняў. Стаўшы сапраўднымі
экспертамі па свайму раздзелу, распрацуйце серыю пытанняў рознага ўзроўню
складанасці.У гатовы шаблон інтэрактыўнай гульні "Свая гульня"
унясіце свае пытанні, расставіўшы іх па ўзроўні складанасці, і адказы на іх.
https://docs.google.com/presentation/d/1FR3tkDfs9NI95V_vaGIbf43plYZatnEwMyLMfqiK9BI/edit#slide=id.p16
3. Дамашняе заданне
https://docs.google.com/presentation/d/1FR3tkDfs9NI95V_vaGIbf43plYZatnEwMyLMfqiK9BI/edit#slide=id.p16
3. Дамашняе заданне
Для
таго, каб рэклама спрацавала, патрэбна каб яе ўбачыла як мага больш людзей, а
таму станьце суаўтарамі Google прэзентацыі "Трапецыя" і мы размесцім яе
ў свабодным доступе на Google hrome
https://docs.google.com/presentation/d/1S0xzjvpPGtd76Xh-x6yZYipHrSq3EPiF-xM8yU9lFJI/edit#slide=id.p5